maanantai 30. maaliskuuta 2020

#2. Projekti villikissa

Otsikointi voi aiheuttaa nyt pientä hämmennystä. Mikä ihmeen villikissa? Siis joku oikee kissa kesytettäväks? Mitä? No ei ja joo. Mun eno osti suoraan Kaliforniasta projektiauton, Buick Wildcatin, eli villikissan. Se on aika hieno, sillä kelpais kyllä itekkin ajella.

Kuvan on ottanut Kristian Nurmi, mun eno ja lupa kuvan käyttöön on kysytty!
Ennen ajelua, on tässä kyllä projektia. Mun enohan tätä pääasiassa tekee, mutta mä autan! Meiän tarkotuksena on tukea mun ammatillista oppimista ja opetella näitä juttuja vähän ennakkoon. Tähän mennessä oon päässy tekemään jarruja ja vaihtamaan ikkunoiden ja takaluukun tiivisteitä.



Varsinkin nyt etäopetuksen aikaan, on ihan hienoa, että pääsen jatkamaan opintoja myös käytännössä kotioloissa. Eipä pääse taidot ruostumaan. No mutta, jatkossa mulla on ehkä enemmän kerrottavaa tästä projektista, kun pääsen tekemään lisää hommia. Silloin siis jatketaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti