maanantai 30. maaliskuuta 2020

#3. Etäopiskelu

Voi että mikä työmaa. Opiskelu kotona. EI JATKOON!!

Musta tuntuu että tää on hirveetä kidutusta. En olis uskonu, että sanon näin, mutta haluun takas kouluun. Tää kotona opiskelu alkaa tympimään niin pahasti. Itslearningissa ei pysty tekemään tehtäviä sillonkun haluisin, eli 10-14 välillä. Joudun siis joustamaan koko muusta päivärytmistä ja opiskelemaan iltapäivällä. Tää ei oo yhtään mun juttu, viimesetkin päivärytmin rippeet meni sit sinne.

On mulla sentään opiskelukaveri.

No mutta, ei tälle nyt voi mitään. Poikkeustilanne nyt vaan on mitä on. Inhoon tätä, mut toivottavasti tää tilanne menis nopeesti ohi. Toivotaan, että muilla menee etäopiskelu paremmin. 




Oon niin sellanen ihminen, että mun olis pakko saada kaikki heti nyt. Se ei tosiaan onnistu tässä etäopiskelussa. Ekat päivät istuin 5 tuntia koneen ääressä mitään tekemättä, koska sivut ei auennut ja sivut kaatuilivat. Ärsyttävää. Ehkäpä tää ei sentakia sovi mulle. Mutta tälle nyt ei voi mitään. Oon sentään saanut jo kaks kurssia tehtyä, parhaillaan teen kolmatta. Ihan hyvin tää siis on sujunut, vaikka ärsyttääkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti